در حسرت عشق پاك







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دلتنگی هایم

دلتنگیم را برای تو با مداد کودکیم می نویسم ک هیچ گاه ....

دروغ نمی گوید

.

.

دلتنگی هایم را با کدام قایق خیالی روانه ی دل دریایی ات کنم

تا بدانی دلتنگم

.

.

دلتنگ یعنی روبروی دریا ایستاده باشی و ...

خاطرات یک خیابان خفه ات کند

.

.

دلتنگی چیز عجیبی نیست همین است که...

تو دلت بگیردو من نفسم

.

.

دلم عجیب تنگ شده برای تمام لحظه هایی که...

دلت عجیب برایم تنگ میشد

.

.

ب گمانم یادت پنجره ی احساسم را می کوبد چرا ک...

در دلم هوای دلتنگی به پاست

.

.

دلتنگی یعنی:

دقیقه ب دقیقه گوشیتو چک کنی.

وانمود کنی داری ساعتتو می بینی

.

.

دلتنگ ک می شوم به آسمان نگاه می کنم دلخوش می شوم...

ک تو هم زیر این سقفی

.

.

گاهی دلتنگیها زیر نقاب سکوت پنهان می شوند ...

باز هم بیصدا دلتنگت شدم

.

.

دلتنگ کودکیم یادش بخیر...

قهر میکردیم تا قیامت و اما لحظه ی بعد قیامت می شد

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط پري در 11:5 | |